RSS

Critic critica despre Blue Air

10 Jun

De ceva vreme ma tot chinui sa termin un proiect despre singura noastra companie aeriana cu capital privat 100% romanesc, Blue Air.

 

Pentru a-l realiza cred ca am citit mai multe articole despre aceasta companie, decat toti cei care chiar le-au scris. Am citit o gramada de interviuri prin tot felul de reviste sau numeroase discutii pe forumuri.

Care mai de care critica compania, serviciile, aeroportul, hartia igienica din avion, zambetul fals al insotitorilor de bord…si bineinteles lauda concurenta directa :Wizz Air. Dar ulterior, critica si concurenta.

Dupa ce am zburat cu ambele companii mi-am dat seama ca nu este prea mare diferenta intre ele, la urma urmei amandoua sunt low-cost. Dar am descoperit unde e problema in viziunea calatorului nostru roman:

BLUE AIR=companie romaneasca=servicii proaste !!!!Gresit

 

In fiecare zi, fiecare se plange ca totul merge din ce in ce mai greu, dar e normal :Suntem setati si manipulati sa credem ca tot ce e romanesc e prost. De ce nu investim in companiile romanesti?

De ce nu cumparam lactate Napolact (marca romaneasca) in loc sa cumparam chimicalele din Danone?

 

Revenind la Blue Air…

 

Luand in considerare faptul ca principalul motiv al calatorilor in alegerea operatorilor low cost este pretul, am comparat oferta Blue Air (companie romaneasca) si a Wizz Air (companie ungureasca) pe o ruta:

Blue Air:

Bucuresti- Milano Bergamo (dus) : 175.92 RON

Wizz Air

Bucuresti- Milano Bergamo (dus) :203.00 RON

 

Concluzie: No comment

 
Leave a comment

Posted by on 10 June 2012 in Critic orice

 

Leave a Reply

 
