RSS

The Avengers…sau reuniunea de clasa

10 Jun

Ca mare amatoare de filme ce sunt, am poposit si eu la cinema sa vad “The Avengers” sau reuniunea de clasa (in viziunea mea:)). Film ce a inregistrat 1 miliard in doar 19 zile de la lansare.

 

Dupa ce m-am inarmat cu preferatul nachos si o super bautura, m-am indreptat spre minunata sala. Mi-am potrivit ochelarii 3D si am asteptat minunea.

Ca si o prima impresie, mult prea multa actiune si prea multi eroi la un loc. Daca nu ar fi jucat si Scarlett Johanson, as fi putut garanta ca acesta era un film pentru gay (fara nici o discriminare).

Cu toate ca scenele de “poc poc” au fost in exces, cateva momente comice au legat cu siguranta actiunea, cum ar fi:

“Natasha Romanoff: – He killed 88 people in one day

Thor: Aaa, he’s adopted” (trebuie sa vedeti scena :))

 

De asemenea, efectele speciale chiar au fost reusite, deci poate merita vazut.

 

PS: In cazul in care o sa va intrebati “Cine e tipa aia bruneta sexxy care apare la inceputul filmului? (m-am chinuit pana la sfarsitul filmului sa imi aduc aminte din ce gara sa o iau)

Este Cobie Smulders, canadianca din serialul “How I met your mother”

 
2 Comments

Posted by on 10 June 2012 in Ce filme sa mai vedem?

 

Tags: , ,

2 responses to “The Avengers…sau reuniunea de clasa

  1. Daniel-Adrian Becheanu

    10 June 2012 at 13:20

    trebuie sa vezi si asta!

     
    • tinascrie

      10 June 2012 at 14:48

      Geniala faza=))..dar cum am zis, prea mult poc poc

       

Leave a Reply

 
