RSS

Hai la Cafe Deko…sau mai bine lasa

11 Jun

De ceva vreme imi doresc cu ardoare sa scriu un articol despre cat de tari sunt trupele de stand-up comedy de la Cafe Deko, dar si de cat de MEGA prost organizata e cafeneaua asta.

 

Pentru cei care nu stiu, show-urile de stand up comedy de la Cafe Deko (show-urile, nu cafeneaua) sunt considerate cele mai bune din Bucuresti. Si mi se pare si normal, ori de cate ori merg sa ii vad pe Bordea, Sica si Micutzu mor de ras cu inima acolo. Dar, daca ajungi fan inrait si ajungi sa mergi o data pe luna la show baietii isi cam repeta glumele, deci am rarit-o.

Ca sa va faceti o idee, o bucatica de Bordea (ca doar suntem moldoveni = cei mai buni):

 

Acum, sa incep “sa criticesc” cu pasiune tot ce imi displace. Ca sa intelegeti de ce sunt atat de prost organizati, am sa va prezint o “situatiune”:

 

Vineri seara show. Ora de incepere: 22:00.

Ca o mare fana ce sunt stiu ca trebuie sa fac rezervare cu zile inainte daca vreau sa am un loc in sala. Imi adun cativa prieteni si sun sa fac rezervare. Ca de obicei se preziceaza : veniti cu jumatate de ora inainte ca sa nu “expire” rezervarea (O avea termen de valabilitate..ma gandesc?)

Cu o zi inainte de show mai sun odata sa confirm prezenta ( stiu din experiente anterioare ce se intampla cu rezervarile si cat de lipsiti de profesionalism sunt organizatorii).

 

Ziua cea mare: Ora la care ajungem 21:00.

Cu mult entuziasm si nerabdare, vineri seara ne programam sa ajungem la cafenea la orele 21:00 (cu o ora inainte, deoarece stim ca rezervarile se fac pentru toata populatia din Bucuresti, fara sa tina cont cate scaune au ei in sala).

 

Locatia: Cafeneaua se afla pe Lipscani, la al doilea etaj dintr-o casa cam veche. Cand am ajuns, coada incepea de la parter si era pana la intrare. Cand am incercat sa urcam sa vezi surpriza: TOTI AVEAU REZERVARE, dar nu mai aveau loc in sala: CU O ORA INAINTE!!!!!!

Furioasa pana in maduva oaselor, inaintez pana la intrare (dupa ce ma calca toata lumea in picioare)  cu un amic la fel de indraznet si ajungem la casiera:

“Noi: – Domnisoara aveam rezervare pentru 8 persoane!

Casiera: – Ne cerem scuze, dar nu mai avem locuri!

Noi:- Este ora 21:30. Asteptam de jumatate de ora pe scari!!!!!

Casiera: Imi cer scuze!

Noi: VREM SA VORBIM CU MANAGERUL!!!!!”

Dupa ce asteptam 10 minute in ingramadeala de pe lume, de parca eram la piata, vine si o domnisorica speriata si isi cere din nou scuze ca nu mai sunt locuri.

Dupa o conversatie nu prea placuta, gaseste SOLUTIA: Mai aduce o masa ( o scandura cu 2 picioare) si o amplaseaza langa usa de la intrare. (Am plans cu lacrimi de fericire ca aveam loc – la o “masa” care dadea sa cada :)))

Cum spunea Dani, un prieten bun, “nevoia de bani te impinge sa faci lucruri disperate”!

 

Dragi organizatori,

RUSINICA!!!!!

Toate ca toate, dragi cititori, mergeti la Cafe Deko, dar cu o zi inainte si luati-va si sucuri cu voi, deoarece meniul e cam limitat.

 
 

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
