RSS

Evitati BRD

12 Jun

Multi dintre noi avem conturi deschise la tot felul de banci. Unii le-au deschis de nevoie iar altii poate obligati. Cert e ca dupa ce au fost deschise multe raman asa.

Dar v-ati calculat vreodata toate comisioanele aplicate de banca?

Eh, asa aveam si eu un cont la BRD acu ceva timp si la sugestia unui prieten m-am apucat intr-o zi sa adun toate taxele si comisioanele. Rezultatul adunarii: SOC!!!!

Cu mult elan m-am indreptat a doua zi spre banca sa imi inchid contul.

Ajung la banca si reprezentanta mi se adreseaza sec si nepoliticos:

“BRD Rep: – Domnisoara, noi nu va putem ajuta, trebuie sa mergeti la agentia unde a-ti deschis contul!

Eu:  – Daca as avea timpul necesar as merge, dar nu pot!

-Daca mi-as fi deschis contul in China, ar trebui sa merg pana acolo? Cum putem rezolva?

BRD Rep: – Pai daca doriti, putem cere transferul dosarului, dar dureaza o luna si apoi inca o luna inchiderea contului”

Eu: – Vreau sa vorbesc cu managerul!!!!” (pe scurt)

Asadar, dupa ce am tratat ” inchiderea unui amarat de cont” cu vreo 2 manageri, tot mi-a luat doua luni sa inchid un cont. Bineinteles, am continuat sa platesc comisioane.

Dragi conducatori ai BRD-ului, mai oferiti-le si angajatilor un training de soft-skills ca sunt praf!!!!

Cuvintele cheie: multumesc, va rog si scuze sunt straine de ei!!!

 
4 Comments

Posted by on 12 June 2012 in Critic orice

 

Tags: , , , , , ,

4 responses to “Evitati BRD

  1. Suzi

    13 June 2012 at 14:35

    la BRD am trait si eu aceeasi problema…si trebuia sa vin in buc sa o inchid bla bla, intr-un final eu am lasat-o asa k o mai foloseste Fatih. dar o tampenie e ca aveam internet banking si nu mai stiu parola, i-am sunat ieri, si au zis k ar trebui sa ii sun si azi ca sa o aflu…de ce ne iau atatea date de contact daca tot noi trb sa sunam ?! cat despre ING, e normal sa fie asa ca esti student si beneficiezi de niste chestii pe acolo, dar it won`t last .. trebuie si banca sa castige de undeva ceva

     
    • tinascrie

      13 June 2012 at 14:47

      Dear, de curiozitate calculeaza-ti comisioanele…ai sa razi-plangi cand ai sa vezi cat iti iau. Eu m-am chinuit mult, dar mi l-am inchis. Si nu mi-am mai pierdut vremea cu functionarii ci m-am dus la managerul de sucursala….ca doar nu plateam degeaba comisioane,nu?

      Cat de ING, pana la 26 de ani studentii n-au treaba. Chiar si la cont-urile in euro nu aplica taxe.
      Banca castiga deoarece beneficiaza de lichiditati…si apoi multi studenti vor ramane fideli ING. O strategie buna zic eu.

       
  2. Bogdan Costin

    13 June 2012 at 10:19

    true story.. nici cu Raiffeisen nu imi este rusine, astia au comision daca vrei sa iti blochezi un card pierdut sau furat sau comision pt incasarile de la alte banci! personal, mi se pare penibil, va recomand cu caldura ING 🙂

     
    • tinascrie

      13 June 2012 at 11:32

      Cu Reiffeisen n-am avut treaba, dar BRD-ul a fost un cosmar…pe langa faptul ca au procese greoaie mai au si angajati nesimtiti

      Sunt de acord cu ce zici de ING. Inca am cont la ei de student si nu platesc absolut nimic, chiar imi dau dobanda….iar internet banking-ul e grozav.

       

Leave a Reply

 
