RSS

Maniace de shop-uit : incercati bbup.ro

13 Jun

De ceva timp obisnuiesc sa imi fac o mare parte a cumparaturilor online.  Chit ca poate fi riscant, salveaza mult timp si nervi.

 

Dintr-o maniaca de cumparaturi am ajuns sa evit cat mai des nebunia din magazine. Multi stim si de ce.  Orice magazin are pitipoancele lui care probeaza tot ce prind,  chiar cand tu te chinui sa cumperi ceva.

 

Revenind. Intreband ici colo de site-uri de incredere, o prietena imi zice ca pot sa imi iau pantofi, balerini sau sandale de piele, de calitate si simpatici de pe bbup.ro. (m-am gandit si eu acum  sa impart informatia)

 

Zic mersi si fug sa dau cu clicku’.

Comand o data, a doua oara iar cand a venit perioada reducerilor mi-am luat vreo 6 perechi de pantofi noi dintr-un foc.

Asadar, fara nici un iz de reclama ii recomand cu caldura pe cei de la bbup, chiar daca site-ul lor e cam sec si simplu.

Orice nelamurire ai referitoare la vreo comanda, te suna si de 10 ori sa o rezolve.

 

Daca aveti sugestii de site-uri serioase de shop online, faceti-mi si mie viata mai usoara😀.

 
12 Comments

Posted by on 13 June 2012 in Recomand

 

Tags: , , , , , , ,

12 responses to “Maniace de shop-uit : incercati bbup.ro

  1. Anonymous

    9 August 2013 at 10:36

    Cred ca tu ai avut parte de tratamentul vip la bbup.ro. Eu am facut o comanda maricica acum o saptamana si de atunci nici un semn de la ei, iar telefonul lor de contact este un fax. Evident, nici urma de comanda…. Eu nu ii recomand dupa experienta asta.

     
  2. robe

    30 June 2012 at 20:38

    Ai grija la marimi,citeste si comentariile de pe site…eu mi-am luat cu o marime mai mica😛

     
    • tinascrie

      30 June 2012 at 21:10

      Sper ca ti le-au schimbat fara probleme…

       
      • robe

        30 June 2012 at 21:43

        prima oara cand am comandat de la ei,am ignorat comentariile de pe site de la diversi clienti,si evident mi-am comandat masura pe care o am eu si imi erau mari pantalonii,dar am avut cui sa-i dau.Mai bine ca mi-am luat masura pe care stiam eu ca o am,pt ca acum stiu defapt ca trebuie sa-mi iau cu o masura mai mica.Iti schimba produsul,dar am inteles ca e putin mai complicat http://www.bonprixro.eu/ro/500,condi%C5%A3ii_cump%C4%83rare.htm -aici gasesti detalii despre retur.

         
      • tinascrie

        30 June 2012 at 22:30

        Multam fain de tot

         
  3. robe

    30 June 2012 at 20:27

    Cargus tine coletul 2 sapt,dupa care I’ll trimit inapoi.La comanda asta le-am zis sa-l tina pana ii sun eu,pt ca eram plecata,i-am sunat,ne-am inteles la o zi si ora si gata🙂 si sa urmaresti promotiile,am prins acum niste reduceri si era si livrare 0 in perioada in care am plasat comanda!

     
    • tinascrie

      30 June 2012 at 20:34

      Is deja pe site-ul lor si am vazut cateva chestii faine..m-ai facut curioasa…

       
  4. robe

    14 June 2012 at 0:08

    bonprix.ro, https://www.facebook.com/outlet.oradea(cam scumpe,dar merita)

     
    • tinascrie

      14 June 2012 at 0:29

      Multam fain. Dar is seriosi cei de la bonprix, ai comandat online de la ei?

      Mai am unul, maxine.ro
      Mi-am luat de la ei o rochie de nunta de vreo cateva milioane(m-am riscat, dupa ce am luat toate mall-urile la rand) si mi-a venit ca turnata😉

       
      • robe

        30 June 2012 at 20:16

        cwi sw la binprix sunt foarte seriosi,saptamana asta de exemplu mi-a venit mai repede decat ma asteptam comanda. cei de la cargus(cu care lucreaza ei) te cam iau prin surprindere,ce-i drept si nici nu asteapta daca nu esti acasa,asa ca eu mereu imi pun adresa de livrare cea de la servici sau optez pt livrare in weekend ca sa stiu sigur ca sunt acasa.

         
      • tinascrie

        30 June 2012 at 20:23

        super, bine de stiut…pana acum eu am primit colete doar de la fan curier. Ei te suna inainte sa vina si stabilesc si cea mai buna ora, doar ca nu lucreaza in weekend.

         

Leave a Reply

 
