RSS

The Dictator – instigare la prostie!

14 Jun

“Rasfoind” prin marea carte numita internet am gasit cateva site-uri care afirmau sus si tare ca e cea mai tare comedie acum pe ecrane, ca sa nu mai vorbim de parerile celor care deja l-au vazut. (adevarati cinefil i- n-am nici un dubiu)

Eh, curioasa m-am indreptat si eu spre cinema sa vad ce-i si cu nenica asta. Trailer-ul prezenta frumos, lumea zice ha ha pe site-uri asa ca am luat-o pe Oana (za best friend) si hai.

 

Actiunea filmului se desfasoara pe taramul minunilor (America) si are in prim plan un nenica -dictatorul, bineinteles, care este tradat de cel mai fidel consilier. Pe masura ce incearca sa isi recapete mirobolanta pozitie, nenica Aladeen creaza tot felul de situatii amuzante ( cretine de fapt) si se indragosteste de Miss America ” wanna’be”. Ca in orice prostie de film, actiunea se termina cu o nunta iar cei ce il vad nu isi dau seama pe ce au dat banii.

 

Opinez asa:

– Puteam face ceva mai buni cu banii dati pe film!!!

– Este cea mai penibila comedie vazuta anul asta;

– Nu o recomand,clar;

– Daca va simtiti inteligenti, stati acasa. Urmarirea acestui film-wanna’be comedie jicneste grav inteligenta!

-Nu pot sa cred ca unii au putut lauda un asemenea film…dar cum gusturile nu se discuta…

 

Asa ca o mostra, o opinie a unei tanti de pe un site:

“Am fost si l-am vazut, am ras cu lacrimi ! A Fost magnific ! Merge-ti sa-l vedti la cinema cu toata increderea ! ” – Asa public, asa filme!

 

 

 
3 Comments

Posted by on 14 June 2012 in Ce filme sa mai vedem?

 

Tags: ,

3 responses to “The Dictator – instigare la prostie!

  1. primul

    25 December 2012 at 9:40

    jicneste grav inteligenta! – sper ca a fost typo ca altfel n-ai avea dreptul sa razi🙂

     
  2. ursuletpufos

    14 June 2012 at 2:16

    Eu m-am convins din trailer. Am ajuns “sa le miros”..

     
    • tinascrie

      14 June 2012 at 3:42

      Felicitari…in sfarsit un profi
      Daca mai mirosi…mai zi si la alti, facem economie:))

       

Leave a Reply

 
