RSS

eMAG si clientii

18 Jun

eMAG se vrea a fi cel mai mare magazin de cumparaturi online– nu bag mana in foc ca e – dar cu siguranta pare a fi cel mai promovat.

 

Citind cu drag presa la cafeluta de dimineata, observ in capital.ro mare titlu “Nu o să vă vină să credeţi ce produse a inclus eMAG în portofoliu”.

Ca un om curios ce sunt, dau cu clicku’.

Se pare ca eMAG isi va diversifica oferta si va vinde online si scutece. As zice ca e o idee buna si noua, dar numai in conditiile in care vor fi mai ieftine decat in supermarket-uri, altfel e o pierdere de timp.

 

Trecand peste stirea zilei, sa va povestesc o poveste:

 

Acum ceva timp am comandat si eu de la eMAG. Cand a venit sorocul, m-am dus si eu la sediul lor din Crangasi sa imi ridic produsul – nu am optat pentru transportul la domiciliu, ca atunci nu mai avea sens pretul produsului.

1. Cand ma indrept spre casa sa platesc produsul, observ cu stupoare o coada ca la paine : SOC. →Daca tot comand online, chiar trebuie sa mai stau la coada si la casa? E absurd si lipsit de profesionalism.

2. La casa: o domnisoara trista si obosita care a uitat de buna ziua – multumesc –  sau de zambetul tipic american ” Va mai asteptam!” – Dragi e-MAG a-ti auzit de training-uri de motivare a angajatilor? Oamenii vin bucurosi sa cumpere, nu vin la inmormantare.

3. Cu un gust amar platesc si merg sa imi ridic produsul. Acolo, aceeasi coada si aceeasi oameni tristi care parca dau cu sapa in loc sa lucreze cu clientii. –  Dragi eMAG, aveti grija de angajatii vostri daca vreti sa aveti clienti multumiti.  Cand vezi un om trist ca iti preda comanda, nu ai cum sa nu te gandesti daca nu a dat-o inainte de pamant din cauza unui job deprimant.

 

Si ca sa fiu sincera pana la capat, trebuie sa prezint si partile pozitive, nu?

Cu mare drag si entuziasm am mai comandat de la ei, doar ca de data asta produsul primit era defect. – Rusinica!!!

Lasand asta, am fost placut surprinsa ca nu a trebuit sa ma chinui foarte tare sa il returnez.

 

Ca sa “ne concluzionam”:

– Cum planuiti sa vindeti voi – eMAG – scutece, cand nu va tratati clientii cum trebuie?

– De ce sa mai cumpar de pe eMAG cand pretul produsului sau pretul produsului adunat cu transportul e acelasi cu pretul din magazine ? – ALO!!! nu platiti chirie pe spatiu ci livrati la domiciliu.

 

 
2 Comments

Posted by on 18 June 2012 in Critic orice

 

Tags: ,

2 responses to “eMAG si clientii

  1. ursuletpufos

    18 June 2012 at 15:26

    “Fufele” de la service sunt niste frustrate, am interactionat si eu cu ele. Overall, pentru ca n.am starea necesara sa abordez subiectul vast “emag”, sunt nesimtiti si nu mereu ofera servicii de bun simt dar nu prea ai multe variante.

     
    • tinascrie

      18 June 2012 at 15:35

      Pare stupid, dar ma bucur ca si altii au ceva de zis in privinta acestui subiect…poate asa se vor trezi si firmele astea sa isi “scoleasca” putin angajatii…tu dai banu si tot tu esti tratat cu nesimtire:))

       

Leave a Reply

 
