RSS

Facebook ne-a schimbat adresa de email!!!…fara acordul nostru

26 Jun

“Rasfoind” putin ziarele online, observ peste tot titluri cum ar fi:

 

Schimbarea pe care Facebook a făcut-o FĂRĂ să te întrebe. Cum ţi s-a schimbat profilul fără să fii anunţat”

 

Revoltata, imi verific si eu profilul si observ ca idiotii mi-au schimbat adresa de email. Asadar, s-a dus si optiunea de control pe care o aveam pe contul meu :))

Imi zic eu acum, nu suntem oare niste fraierici manipulati de retelele astea de socializare?

 

E ca si cum te-ai duce la banca, le-ai da datele tale si ei ar zice : “Nu ne place numele tau, lasa ca il schimbam noi ca e mai bine asa” WTF????!!!

 

 
Leave a comment

Posted by on 26 June 2012 in Critic orice

 

Tags: , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
