RSS

Ponta plagiaza-Antonescu chiuleste

07 Jul

Ziua de astazi a fost presarata numai de drama telenovelistica-electorala-politicianista. Si sa fi afon de politica si tot nu puteai scapa!

 

Rezumatul serii:

– Basescu a fost suspendat;

– Basescu isi petrece weekend-ul in familie;

– Ponta va plagia si discursul presedintelui;

– Antonescu va face ture in jurul Palatului Cotroceni pana luni, de emotie-“MAMI -MAMI, M-AU FACUT PRESEDINTE!”;

– Antonescu va face pe el de fericire ca va deveni presedinte interimar;

– Tara moare de caldura si saracie;

 

Lasand deoparte viata salbatica a cuplului a lui Jose-Basescu Armando si Ponta Fernandez, ce ar fi sa vedem realitatea asa cum e:

– De Basescu clar vrem sa ne descotorosim de luni buni;

– Este mai mult decat penibil sa avem un prim-ministru plagiator – De a carui plagiatura nu a mai auzit nimeni!!! (ca na, ploua afara, lumea uita, e cald)

-Iar Antonescu, conform adevarul.ro, este un chiulangiu notoriu la sedintele senatului:  “un nou record în politica românească: 0% prezenţă la voturile finale din plenul Senatului într-o sesiune parlamentară.” -Ma intreb eu asa: Si cum a devenit Antonita asta presedintele Senatului?

 

Si apoi gandindu-ma la dragul de Caragiale si la cetateanul lui turmentat, ma intreb: “Eu cu sine votez?”

 
5 Comments

Posted by on 7 July 2012 in Critic orice

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Ponta plagiaza-Antonescu chiuleste

  1. Gabriel

    7 July 2012 at 13:04

    adevaru e dincolo de noi … ma rog – de portile Cotrocenului
    oare ce soarta am fi avut daca instauram dupa revolutie monarhia !? oricum clasa politica nu a inteles nimic din demonstratiile din ianuarie….

     
    • tinascrie

      7 July 2012 at 13:37

      Eu nu cred ca nu au inteles…doar le-au ingnorat cu desavarsire…

       
  2. Neagu Monalisa

    7 July 2012 at 2:14

    Vali, eu m-am declarat deja Pro Basescu!Greselile si defectele lui sunt cunoscute de toata lumea.Asta ma si face sa il plac..m-am saturat de toti ipocritii care incalca legea dupa bunul lor plac, care au adus tara de rapa (la PSD-isti ma refer). Iar daca vin altii, din partide noi la conducere nu stiu ce solutie ar fi, daca sunt flamanzi saracii. Base singurul care a avut curajul sa intre in barlogul oligarhilor, coruptilor de nivel inalt, si sa-i traga la raspundere, fara sa se gandeasca ce se va intampla dupa..Are curaj si datorita acestui fapt il respect!:D

    P.S. Imi plac articolele tale si sper sa vad cat mai multe, formulate in aceeasi maniera!;)

     
    • tinascrie

      7 July 2012 at 11:36

      Multam Mona…nu mi-as fi bagat eu nasu in politica ca pute, si nici nu mi-am facut studiile in “stiinte politicianiste”…dar na…cum in CV-ul meu apare un master facut la Harvard :)) am zis sa ma pronunt…

      Imi e mila de noi, ne prostesc cu televizorul in ultimul hal. Nenica Antonescu presedinte wanabe’ nici n-a dat pe la senat dar vrea sa fie presedinte…wtf!!!???…nu prea avem optiuni,dar prea suntem luati de prosti

       
  3. Good game, Felicia

    7 July 2012 at 0:45

    Tu ar trebui sa votezi cu partide noi
    La fel ca mine si ca orice roman responsabil

    Fiindca mi-e SILA de mafiotii astia din USL si PDL
    te pup
    –Cu drag, Felicia

     

Leave a Reply

 
