RSS

Albă ca Zăpada şi vânătorul…un film ce “merge”

18 Jul

Dupa nenumarate incercari de a evita filmul acesta, “Snow White and the Huntsman “, am fost santajata emotional si tarata in cinema sa il vad …pana nu cumva dispare din cinema.

Cum doresc sa cred ca sunt o mare cinefila, nu a fost un chin prea mare. Chiar cred ca Movieplex ar trebui sa faca si abonamente pentru cei ca mine.

 

Revenind. Din start am crezut ca filmul va fi o imitatie ieftina a nenumaratelor incercari de a ecraniza basmul, dar m-am inselat. Charlize Theron si Kristen Stewart au jucat chiar foarte bine iar scenariul si regia au fost extraordinare.

 

Nu vreau sa povestesc filmul deoarece nu ar mai avea nici un farmec, dar aceasta noua viziune asupra basmului e reusita.

 

PS: Dupa ce am vizionat atatea filme in cinema si am citit atatea despre un film inainte sa il vad, va recomand sa nu va creati asteptari inainte de al vedea sau sa ascultati parerile altora.

Vedeti filmul si creati-va o parere proprie asupra lui.

 

 

 

 

 
Leave a comment

Posted by on 18 July 2012 in Ce filme sa mai vedem?

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
