RSS

Ce mai face Alina Toma?

24 Aug

De ceva timp imi doresc sa incep o noua sectiune in blogul meu, mai exact una dedicata interviurilor.

 

Vreau sa scriu despre oameni deosebiti, ambitiosi, talentati si de ce nu, diferiti.

 

Cu aceasta idee in cap si intrebandu-ma ce mai face fosta mea colega, i-am scris Alinei Toma. (multi dintre voi o stiti din emisiunea “Vocea Romaniei”, dar nu numai)

 

Asadar, ne-am intalnit, am vorbit si am pus bazele unui scurt interviu….

 

Tina scrie: Multor oameni le este frica sa schimbe un domeniul cu altul. Ce te-a motivat sa lasi o cariera intr-o multinationala pentru muzica?

Alina: Job-ul in domeniul telecomunicatiilor m-a ajutat foarte mult. M-a deschis catre dialoguri libere cu mii oameni pe care nu ii cunoasteam. Muzica pentru mine reprezinta tot un mod de comunicare, poate unul mai personal si cu un limbaj international. Nu mai aveam timp sa le fac pe amandoua si am ales. Cred ca au fost mai multe motive, dar am simtit ca era momentul oportun.

 

Tina scrie: Cand si mai ales cum a inceput pasiunea ta pentru muzica?

Alina: Cu toate ca am urmat un liceu cu profil real, m-am simtit atrasa de arta inca de cand aveam 12 ani. Ca orice parinti, ai mei m-au orientat catre materii care mi-ar asigura un loc de munca mai tarziu si ii inteleg. Totusi, muzica e parte din viata fiecaruia si probabil ca aici trebuia sa ajung, chiar daca s-a intamplat mai tarziu. Am inceput sa cant la karaoke in 2005 si incet, incet, mi s-a modelat vocea. Mergeam la toata concertele din cluburile de live din Bucuresti si imi imaginam cum ar fi sa fiu si eu pe scena alaturi de o trupa. Asta s-a intamplat in Octombrie, 2010.

 

Pe scena True Club am invatat tot ce stiu acum.

Tina scrie: Ce te-a determinat sa participi la Vocea Romaniei?

Alina: Nu eram sigura ca am vreo sansa de a fi acceptata intr-un show muzical. Un prieten m-a convins sa merg la Vocea Romaniei. Pentru mine a fost un test, nu mai fusesem niciodata in fata camerelor si mai ales in lupta pentru un loc intr-un concurs de o asemenea amploare. Sunt fericita ca am incercat, a fost o experienta buna pentru mine, ca artist in devenire.

 

Tina scrie: Ti-a schimbat intr-ul fel activitatea, participarea la aceasta emisiune?

Alina: Sigur, lumea a inceput sa ma caute pentru concerte si sa ma recunoasca. Am cunoscut multa lume din domeniul muzical si media si s-a largit si cercul oportunitatilor. Poate cel mai important lucru cu care am plecat de la Vocea Romaniei este increderea in propriile forte.

 

Tina scrie: Cum a inceput colaborarea cu Viky Red?

Alina: Pe Viky l-am cunoscut intr-un cerc comun de prieteni. Stia ca imi place sa scriu versuri si m-a sunat intr-o zi. Am ascultat piesa ‘If you ever feel’ si mi-a placut atat de mult incat am facut versuri aproape pe loc.

“Struck by inspiration”, as zice . Am incercat sa lucrez si pentru alti producatori, insa mai am de invatat cate ceva despre muzica comerciala. Eu sunt putin mai “old school” in materie de muzica si mesaje muzicale .

 

 

Tina scrie: Unde te pot vedea si auzi oamenii?

Alina: Inca de la deschidere sunt artist rezident in True Club, Bucuresti. Acest club va ocupa mereu un loc special in suflet. Impreuna cu trupa, cant si la evenimente private.

Va invit sa imi urmariti activitatea pe www.facebook.com/alinatomalive sau www.facebook.com/live.alinatoma si pe youtube.com/alinatomalive.

 
Tina scrie: Multe cluburi organizeaza seri faine de karaoke. De ce ar trebui sa vina lumea in True Club sa cante cu tine si trupa?

Alina: True Club a dezvoltat conceptul de karaoke si ofera sansa oricarui amator sa cante alaturi de trupa rezidenta. M-am emotionat adesea vazand cat de fericiti sunt oamenii atunci cand canta pe scena, cu o trupa profesionista.

Avem chiar si invitati muzicieni care ridica sala in picioare si evident premii pentru cele mai aplaudate prestatii.

 

Tina scrie: Ce face Alina in timpul liber?

Alina: Aloc mult timp socializarii online, avand in vedere ca e singurul mod gratuit in care poti fi in contact cu publicul caruia te adresezi. Lumea trebuie sa vada ca esti mereu prezent si ai activitate. Sunt zile in care am repetitii, mai nou merg si la studio si incerc sa compun.

 

Tina scrie: Asa, in incheiere, care e cel mai mare vis pe care vrei sa il realizezi pana la sfarsitul acestui an?

Alina: Imi doresc sa ies pe piata cu o piesa proprie si la asta lucrez acum. Vreau sa ma reprezinte si nu ma grabesc pana nu iese asa cum imi doresc.

…”

Pentru mine, Alina nu este doar solista unei trupe sau frumoasa concurenta de la Vocea Romaniei, ci este o fosta colega draga.

Inainte sa paraseasca multinationala unde “ne colegiuiam”, pentru asi implini visele (ceea ce necesita mult curaj,dealtfel), Alina a fost una din persoanele de la care am avut multe de invatat. Compania a avut multe de pierdut cu plecarea ei, deoarece era o profesionista si perfectionista in tot ceea ce facea.

 

Pentru cei ce inca nu o cunosc sau nu au reusit sa mearga si sa o asculte live in True Club, eu as gasi 3 cuvinte care i se potrivesc:

– AMBITIE

-PERSEVERENTA

-PERFECTIUNE….daca mai sunt, va astept pe voi sa le impartasiti…

 

Asa ca in incheiere, va mai amintiti?…

http://www.protv.ro/video/vocea-romaniei_alina-toma-it-s-a-man-s-world_16163.html

 
Leave a comment

Posted by on 24 August 2012 in Interviuri

 

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
