RSS

Supernatural…super serial

16 Oct

De cateva zile am terminat de vizionat si ultimele episoade…ale sezonului 8…din Supernatural.

Am tot vrut sa scriu despre acest serial, dar am preferat sa il vizionez pana la capat, mai ales ca dupa cateva episoade exista riscul de a deveni dependent. (ca in cazul meu)

 

Multi au vorbit despre el, multi l-au vazut pana acum si multi mi l-au recomandat asa ca voi face si eu la fel acum.

Supernatural este unul din serialele pe care eu le cataloghez ca si MUST SEE. Cei doi actori principali, Sam si Dean, incearca sa rezolve mistere, omoara vampiri, omoara diavoli, se imprietenesc cu ingerii si mai presus de toate salveaza lumea de la sfarsitul ei.

 

Mai simplu: cei ce au vazut Exorcistul si le-a placut, cu siguranta vor dori sa vada si acest serial.

Si mai simplu: pe cunoscutul site imdb.com, Supernatural are un rating de 8.6.

 
Leave a comment

Posted by on 16 October 2012 in Ce seriale sa mai vedem?

 

Leave a Reply

 
