RSS

Jack Reacher…so intors

09 Jan

Se pare ca Tom Cruise nu s-a plictisit deloc de marele ecran asa ca a filmat un nou film: Jack Reacher.

 

Curioasa sa vad minunea, m-am teleportat si eu in sala de cinema.

 

Din fericire, asteptarile nu mi-au fost inselate si am vazut un foarte bun film de actiune. Jack Reacher,fost investigator al armatei, actualmente pensionat, isi reia vechile activitati pentru a salva un soldat acuzat de moartea a 5 oameni.

 

Desi mi s-a parut un film chiar foarte bun, cu multe glume inteligente presarate ici colo,chiar nu imi doream sa il vad pe Tom Cuise la bustul gol, la cei 52 de ani ai sai. Chiar si asa, daca ma gandesc mai bine, multi flacai KFC ar fi invidiosi.

 

Asadar si prin indrumare, la film cu voi ca s-au furat cam multe aici ~ cum zice tata.

 
Leave a comment

Posted by on 9 January 2013 in Ce filme sa mai vedem?

 

Tags: ,

Leave a Reply

 
