RSS

Orange PrePay

18 Feb

A avea un abonament la telefon in ziua de azi poate fi un lucru minunat pentru unii, dar eu personal sa nu mai aud de asta.

 

Experientele mele si ale prietenilor mei cu acesti “furnizori de neplaceri” mi-au dovedit ca cel mai simplu e sa te bazezi pe ofertele cartelelor PrePay.

 

Din acest motiv, dupa ce am scapat cu surle si trambite de abonamentul Orange, afland la incheierea contractului ca eram client GOLD (banuiesc ca asta inseamna ca cheltuiam mult prea mult), am inceput sa studiez piata ofertelor PrePay.

 

Spre surprinderea mea, Orange are o oferta creata pentru nevoile mele. Nu imi vine sa cred ca recomand Orange, dar trebuie sa recunosc valoarea acestui serviciu.

 

Aceasta oferta minune se numeste “creează-ți propria opțiune PrePay” si poate fi gasita la link-ul:

http://www.orange.ro/young/ppy-young-ro.html

 

Prin intermediul acesteia, fiecare client poate sa isi configureze o optiune in functie de nevoile personale. Mai exact, daca eu doresc luna aceasta 500 de minute/mesaje in reteaua Orange, 500MB internet pe mobil si 60 de minute/mesaje nationale stiu din start ca voi plati 5.75 Euro.

La urma urmei, eu stiu cel mai bine cat consum in fiecare luna iar faptul ca pot sa controlez cat platesc pe acest serviciu e minunat.

 

Totusi, pentru a putea beneficia de acest serviciu trebuie sa va creati un cont pe site-ul lor.

Mai mult, sa zicem ca nu aveti suficient credit pe telefon, sunteti acasa si vreti sa va reincarcati telefonul, puteti face asta direct pe site-ul lor facand plata online cu un card.

 

PS:  – Nu incercati sa va configurati aceasta oferta in weekend, deoarece site-ul lor e si el in weekend. Asadar, nu va veti putea bucura de oferta pana Luni. (ORANGE Rusiniica!!!!)

– Nu incercati sa va reincarcati telefonul in weekend, caci din nou site-ul lor nu proceseaza plati in weekend. Am avut aceasta problema de mai multe ori, ceea ce e destul de trist. (ORANGE Rusiniica!!!!)

 
Leave a comment

Posted by on 18 February 2013 in Recomand

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
