RSS

De 8 Martie mancam zambile

07 Mar

Una din cele mai frumoase zile din an pentru mame, doamne si domnisoare se apropie in pasi repezi. In aproximativ doua ore domnii pot incepe un nou sezon de plans caci trebuie sa mai scoata niste “dineros” din portofele.

Ziua de 8 Martie este de fapt ziua florilor sau mai bine zis a florareselor.

In spiritul acestei mari sarbatori nationale m-am apropiat si eu de o florarie cu intentia de a achizitiona niste ierburi. Mare mi-a fost surprinderea la vazul pretului unei zambile, respectiv 5 RON.

Nu contest nici o secunda frumusetea acestei flori, dar cu siguranta contest pretul.

Cum este posibil asa ceva? Si o paine e mai accesibila la pret.

Studiu de caz:

Colegul meu Vasile are 15 colege la birou, o iubita, o mama si 2 bunici de care ar trebui ‘sa se ocupe’ de 8 Martie.

Asadar, Vasile ar trebui sa planga maine dupa 75 de RON pentru 15 zambile, dupa 100 de RON pentru un buchet de trandafiri pentru a sa iubita si dupa 150 de RON pentru 3 buchete de lalele. La finalul zilei Vasile va observa ca a cheltuit 325 de RON pe flori.

Concluzie: Maine Vasile isi va lua subit concediu medical si isi va pierde telefonul.

Opiniunea mea este ca Vasile procedeaza corect! E frumos sa ne sarbatorim, dar cand vad cum florariile umfla preturile la niste ierburi frumoase, mai bine daruim doar felicitari online caci de nu, am putea foarte bine sa incepem sa mancam flori.

Doar e criza,nu?

 
Leave a comment

Posted by on 7 March 2013 in Critic orice

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
