RSS

Cafe Deko si Evaziunea Fiscala

18 Mar

Cred ca a trecut mai bine de jumatate de an de cand nu am mai trecut pe la Cafe Deko, si asta din cauza ca baietii care fac stand-up isi repetau glumele. Asadar, considerand ca a trecut suficient timp, mi-am strans prietenii si am facut o rezervare pentru weekend-ul ce a trecut. (…la urma urmei, un show de stand-up comedy inseamna o ora de ras fara oprire)

Pentru cei ce nu stiu, cafeneaua/pub-ul ‘Cafe Deko‘  este prima cafenea de Stand-Up Comedy din Bucuresti. Aici ii puteti gasi pe MICUTZU, BADEA, BOBO, BORDEA, SORIN, SERGIU, NATANTICU sau RADU.

Pe site-ul lor http://www.dekocafe.ro, ei spun urmatoarele ‘Nu ai cum sa nu te distrezi pentru ca show-urile aduc mereu poante si glume noi si te fac sa revii mereu.’

Dragi organizatori, eu sunt o consumatoare de stand-up comedy, dar pe voi nu v-am mai vizitat de mai bine de jumatate de an iar poantele sunt aceleasi. Spre exemplu, pe Micutzu l-am vazut de 3 ori pe scena prezentand poanta cu GPS-ul pentru manelisti. (Nu zic, am ras cu lacrimi de fiecare data, dar nu cred ca am sa mai calc in cafeneaua voastra)

Lasand la o parte frumusetea show-ului si talentul baietilor de pe scena, ar fi mai bine sa revin la subiect : evaziunea fiscala si proasta organizare a cafenelei.

Ca un bun cetatean al acestei tari m-am saturat sa vad cum toti fura, sau in cazul firmelor  cum fac evaziune fiscala.

Pentru cei ce nu sunt familiari cu termenul, conform legii nr 87/1994, evaziunea fiscala frauduloasa se intalneste sub diferite forme, cum ar fi: tinerea unor registre contabile nereale; distrugerea voita a unor documente care pot ajuta la aflarea adevarului privind livrarile de marfuri, preturile practicate, comisioanele incasate sau platite, etc.(..) cand cu buna stiinta nu sunt mentionate decat o parte din veniturile realizate samd…

Tot aceasta lege spune:

‘Constituie infractiuni si se pedepsesc cu inchisoare de la 2 la 8 ani si interzicerea unor drepturi urmatoarele fapte:

c) omisiunea, in tot sau in parte, a evidentierii, in acte contabile sau in alte documente legale, a operatiunilor comerciale efectuate sau a veniturilor realizate ori inregistrarea de operatiuni sau cheltuieli nereale, in scopul de a nu plati ori a diminua impozitul, taxa sau contributia;’

In cazul Cafe Deko, lucrurile sunt foarte simple. Casierul a incasat bani pe biletele de intrare, dar eu ca si cumparator nu am primit nici biletul pentru care am platit si nici macar un bon sau chitanta. Unde se duc banii acestia?

Scurt calcul matematic (ipotetic):

300 clienti pe seara* 25 RON= 7500 RON/pe seara

Unde se duc banii acestia?

Nu as mai critica pe nimeni daca chelnerii care servesc ar sti sa zambeasca cand te servesc la masa. Dar, luand in considerare lipsa de profesionalism si lipsa lor de interes, consider ca ei nu vad nici un RON din acesti ‘bani negri‘.

Mergand mai departe…..haideti sa vorbim si despre proasta organizare a cafenelei.

Cu toate ca aveam rezervare pentru 6 persoane, organizatorii ne-au dat o masa de 4 persoane. – (O placere) – Mai mult, au avut curajul sa ne intrebe daca pot sa mai aseze inca doua persoane la masa noastra.

Dragilor, in nici o tara si in nici un oras in care am mai fost nu am mai vazut asemenea nesimtire.

Asadar si prin urmare, ii recomand cu caldura pe artistii care tin show-urile, dar incercati sa evitati aceasta cafenea caci organizatorii va pot strica seara.

 
 

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

 
