RSS

Returnarea Produselor Cumparate Online… Domo.ro

04 Jun

„De cand lumea s-a schimbat, piata in online s-a transformat.”

Ca orice alta persoana care doreste sa isi salveze cat mai mult timp pentru sine, eu aleg sa imi fac cumparaturile online, cel putin acolo unde se poate.

Vrand sa achizitionez un produs electrocasnic, m-am indreptat ca de obicei catre emag.ro. Pe emag.ro preturile sunt foarte bune, produsele ajung la mine in stare perfecta iar daca am vreo problema stiu ca pot oricand sa le returnez.

Totusi, de aceasta data am mai prospectat putin piata si am gasit un pret mai bun la respectivul electrocasnic pe domo.ro. M-am riscat si am plasat comanda. Am fost surprins placuta ca produsul a fost livrat foarte rapid.

Eh, acum sa trec la subiectul acestui articol :RETURNAREA PRODUSULUI CUMPARAT ONLINE.

Dupa achizitionarea produsului, am mai studiat putin site-ul si am gasit un produs mai bun, mai bine zis, ce avea mai multe optiuni. Asadar am cerut sa il schimb.

In momentul in care comandati online este foarte important sa cititi termenii si conditiile in cazul in care doriti la un moment dat (in terment de 30 de zile, totusi) sa il returnati. Asadar, cei de la domo.ro zic asa(subliniez ce e mai important):

„Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.”

 

„NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine.”

Dupa ce am studiat aceste conditii, i-am contactat pe cei de la domo.ro si mi-au schimbat produsul fara nici o problema. In concluzie, am sa mai cumpar de la ei.

Asadar dragilor, va recomand sa va indreptati si catre ei caci unele preturi sunt mai bune decat pe emag.ro iar cand vine vorba de returnarea produselor sunt foarte profestionisti.

 
Leave a comment

Posted by on 4 June 2013 in Recomand

 

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

 
